loading...
آخرین اخبار باشگاه تراکتورسازی
علیرضا بازدید : 1008 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (1)

 

مرجع خبری تراکتور نیوز

مهدی کیانی در خصوص تساوی مقابل صبای قم در تبریز میگوید: «من معتقدم مساوی در بازیهای خانگی اصلاً به دردمان نمیخورد. البته فکر میکنم ایراد از خودمان است و همه ما باید پشت هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم. ما در این بازی هم میتوانستیم برنده باشیم ولی فرصتها را از دست دادیم، البته باید بدانیم که هواداران تراکتور بهانه قبول نمیکنند و ما باید تحت هر شرایطی بازیها را ببریم.»از کیانی میپرسیم که مشکل تاکتیکی و فنی تراکتور چیست که او اینگونه جواب میدهد: «من فکر نمیکنم مشکل خاصی داشته باشیم. درحال حاضر ارتباط خوبی بین بازیکنان، سرمربی و مسئولان باشگاه وجود دارد و تیم ما از لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد. فقط امیدوارم در بازیهای آینده در گلزنی شانس بیشتری داشته باشیم، من معتقدم تیم ما نباید فراز و نشیب داشته باشد و از این هفته باید برنده شویم. بابت نتایجی که در دو هفته اخیر گرفتیم نیز از هواداران تراکتور عذرخواهی میکنم.»هافبک دفاعی تراکتور در مورد فهرست تیم ملی و عدم دعوت خودش میگوید: «من به تصمیم کیروش احترام میگذارم ولی معتقدم کادر فنی باید نگاه دقیقی به لیگ برتر داشته باشد. من اصلاً در مورد خودم حرف نمیزنم ولی معتقدم بازیکنان بسیار خوبی در لیگ هستند که اسم آنها دیده نشده و به تیم ملی دعوت نشده اند. از طرفی بعضی از بازیکنان که در باشگاههای خود نیمکت نشین هستند به تیم ملی دعوت شده اند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط majid در تاریخ 1391/09/12 و 11:03 دقیقه ارسال شده است

سلام بر زحمی کشان تراختور اقا من ترکم ولی در دبی زندگی می کنم وهر هفته هم نتایج را دنبال می کنم و افتخار هم می کنم که هوادار تیم هم شهریم هستم واز جان و مال دریغ نمی کنم یه خواهشی که از اقا جعفری دارم اینه که بفکر تقویت تیم باشد با سلامتی این تیم باید در سه جام شرکت کند بفکر بازیکن باشد ساغ وسلامت قالاسی

ز


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن تیم تراکتور سازی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 415
  • بازدید ماه : 415
  • بازدید سال : 27,074
  • بازدید کلی : 364,476
  • کدهای اختصاصی