loading...
آخرین اخبار باشگاه تراکتورسازی
علیرضا بازدید : 1359 شنبه 30 بهمن 1395 نظرات (0)

سلام و عرض ادب

چند وقتی میشه که تیم محبوبمون با حواشی مختلفی مواجه شده که اکثر اون ها برنامه ریزی شده هستند . در این میان وب سایت کاپ با انتشار مطالب غیر واقع و مطالبی که باعث ایجاد حواشی برای تیم تراکتور سازی میشه , قصد داره تا از طریق بازی با احساسات هواداران تیم تراکتور سازی , بازدید کننده های سایت خود رو افزایش بده . ولی دور از انصاف هست که یک وب سایت با انتشار چنین مطالبی باعث ایجاد موج منفی بین طرفداران باشگاه بزرگ تراکتورسازی بشه .

اینم یه عکس که نشون میده نظر بنده رو چون به ضررشون نوشتم تأیید نکردن .

علیرضا بازدید : 765 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

 

تیم تراکتور سازی تبریز با گذشت چندین روز از زمان شروع نقل و انتقالات هنوز به طور رسمی از بازیکنانی که با آنها در حال مذاکره می باشد ، نام نبرده است .

ولی شنیده ها حاکی از آن است که تیم مدیریتی باشگاه تراکتور در حال رایزنی با چندین بازیکن ملی پوش با کیفیت هستند و بزودی در چند روز اینده خبرهای بسیار خوشحال کننده ای در این رابطه به گوش ها خواهد رسید .

بازیکنانی همچین سید مهدی رحمتی ، بیرانوند ، مهرداد جماعتی ، بختیار رحمانی ، پیام صادقیان ، و چندین بازیکن با کیفیت دیگر از جمله بازیکنانی هستند که مسولان تراکتور در حال مذاکره با آنها می باشند .

 

علیرضا بازدید : 708 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (3)

 

 

 

بعد از گذشت 23 روز از اتفاقات بازی تراکتور و نفت هنوز یک جواب و نتیجه کلی از سوی هیچ ارگانی صادر نشده است .

خیلی ها برای حفظ منافع خودشان ، قول رسیدگی سریع به این موضوع را دادن ولی هنوز ...

ما تبریزی ها عواملی رو که در جریان کثیف کاری بازی نفت نقش داشتند به خدا واگذار میکنیم ...

حالا نکته جالب کار اینجاست که بعد از این همه کثافت کاری ، به جای عذرخواهی از مردم ، پشت سر اونها جک میسازند !!!

همتون رو به خدا واگذار میکنیم ، خدا خودش  حق اون مردمی رو که با اون همه زحمت از صبح به ورزشگا رفته بودن تا بعد از سال ها انتظار

، شاهد قهرمانی تیم محبوبشان باشند رو از این پست فطت ها خواهد گرفت .

 

یاشاسین آذربایجان

علیرضا بازدید : 378 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

تیم تراکتورسازی در این فصل از هر لحاظ از تمامی تیم ها سر تر بود .

انصاف نبود این همه مردم که چندین سال بود در آرزوی دیدن قهرمانی

تیمشون بودن با چنین شرایطی ورزشگاه رو ترک کنند ...

خدا میدونه و مردم تبریز که الان ما تراکتوری ها  چقدر ناراحت هستیم ...

خدایا آخه چرا .........................

علیرضا بازدید : 404 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

 

تیم تراکتورسازی تبریز مقابل تیم نفت تهرا تا زمان اخراج تیموریان بازی رو در دست داشت و 3 بر 1 هم از این تیم جلو بود ولی با اخراج تیموریان همه چی عوض شد و میلیون ها آذری در غم فرو رفتند ...

اگر تراکتور مقابل کسترش فولاد بازیش رو برده بود الان قهرمان لیگ شده بود ولی . . .

اگر فغانی کمی زیاده روی نمی کرد تراکتور راحت برنده بازی شده بود ...

دارم از ناراحتی سکته میکنم خدا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا :(

نمیدونم این بازی پاک چرا فقط توی تبریز باید راعایت میشه !!!!!


علیرضا بازدید : 233 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

 با وجود حضور هشتاد هزار هوادار در داخل استادیوم یادگار امام تبریز و بسته شدن درهای ورودی به ورزشگاه، هنوز هواداران این تیم در حال آمدن به ورزشگاه هستند و بیش از بیست هزار هوادار در خارج از ورزشگاه مانده‌اند.

علیرضا بازدید : 552 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (3)

لوسیانو ادینهو ، مهاجم آماده تیم تراکتورسازی بعدر از زدن گل دوم تیم تراکتور و هجدهمین گل خود در لیگ برتر خوشحالی خود را با مردم آذربایجان تقسیم کرد و با نمایش متن روی زیر پیرهن خود عشق و علاقه خود را به مردم آذربایجان ثابت کرد .

یاشاسین ادینهو یاشاسین آذربایجانیمیز

علیرضا بازدید : 191 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

تیم تراکتورسازی توانست با یک بازی برتر نسبت به حریف خودش تیم پیکان رو 2 بر صفر شکست دهد .

هفته بیست و یک لیگ برتر، ورزشگاه شهر قدس
داور: بابک وسیله بر، کمک ها:محمدرضا ابوالفضلی، محمدرضا مدیرروستا


اخطار: شفیعی (51) از تراکتور؛ سیاوش یزدانی (79) از پیکان

پیکان:


مهدی رحمتی،محمد نصرتی، احمد مهدی زاده، سیاوش یزدانی، وحید حیدریه، سیامک نعمتی (53 اکبرپور)، آندره فریرا، جی لوید ساموئل، امیر حسین امیری (40 فشنگچی)، احمد جمشیدیان و سعید دقیقی
سرمربی: صمد مرفاوی

تراکتورسازی:


حامد لک، خالد شفیعی، دوس سانتوز، محمد ایران پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی (65 کامدار)، فرشاد احمدزاده، فرید بهزادی کریمی، و ادینیو(84 محسن دلیر)
سرمربی: تونی اولیویرا

شرح گل :


1-صفر(تراکتورسازی): روی ارسال آندرانیک تیموریان از نقطه کرنر ادینهو شوت سرکشی زد که مدافعان پیکان توپ را برگشت دادند و فرشاد احمدزاده از این موقعیت به بهترین شکل استفاده کرد و با یک ضربه برگردان گل اول بازی را وارد دروازه پیکان کرد.
2-صفر(تراکتورسازی): لوسیانو ادینهو که خودش پنالتی را گرفته بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و با قدرت شوت زد و دروازه رحمتی را باز کرد.

شرح بازی :


 از ابتدای بازی تراکتور فرصت های بسیاری داشت که مهدی رحمتی فرصت های بی شمار تراکتوری ها و البته ادینهو را مخار کرد اما در ادامه روی تیزهوشی احمدزاده تیم تبریزی به گل رسید و در ادامه پیکان بعد از دست دادن پنالتی نتوانست دیگر گل را جبران کند و تراکتور با زدن گل دوم با اقتدار باز هم در صدر ماند و حالا باید منتظر نتیجه بازی نفت و ملوان باشد. پیکان در این بازی زیاد منسجم کار نکرد و در خانه به شکست رسید تا جایگاهش در جدول برای ماندن خطرناک تر از قبل شود.


علیرضا بازدید : 182 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

 

تیم تراکتورسازی با این شکست خانگی و دور از انتظار مقابل

حریف نه چندان قدرتمند خود از جام ملت های آسیا حذف شد .

 

 

البته نباید از این حذف زود هنگام تعجب کرد ، چرا که اگر مدیران باشگاه تراکتورسازی قصد داشتند این تیم به مراحل بالا صعود کند بازیکنان با کیفیت و در حد نام تراکتورسازی جذب میکردند تا امروز هم دست تونی اینقدر خالی نباشد که بازیکنانی همچون آندانیک تیموریان و ادینهو رو برای بازی های لیگ در نیمکت قرار دهد و بازیکنانی مثل شاهین ثابقی و ... رو در پست های غیر تخصصی بازی دهد . . .


علیرضا بازدید : 191 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تراکتورسازی در حالی که انتظار می‌رفت با پیروزی بر نسف قارشی در زمین خانگی خود، امیدهای صعود را برای دیدار آخرش در این مرحله زنده نگه دارد با شکست دور از انتظار 2 بر یک از مرحله رقابت‌ها حذف شد.


شاگردان تونی اولیویرا که صدرنشینی لیگ برتر را در هفته گذشته به نام خود کرده بودند با انگیزه فراوان به این دیدار آمده بودند و علیرغم ایجاد فرصت‌های مناسب نتوانستند دروازه این حریف را در نیمه اول باز کنند. در ادامه این مهدی کیانی بود که موفق شد قفل دروازه نماینده ازبکستان را باز کند و البته نسف قارشی در ادامه دو گل به ثمر رساند تا تراکتورسازی در یادگار امام(ره) شکست تلخی از حریف پذیرا باشد.

با این شکست تراکتورسازی امیدش برای صعود از این مرحله را کاملا از دست داد و بازی آخر این تیم تشریفاتی شد.

تراکتورسازی در سه فصلی که در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران شرکت کرده موفق نشده از گروه خود صعود کند و این بار هم صعود برای آنها تبدیل به حسرت شد.

علیرضا بازدید : 42651 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

تیم تراکتورسازی تبریز توانست در دقیقه 91 تیم سایپای البرز رو شکست دهد .

 

شرح ببازی و اتفاقات بازی به شرح زیر می باشد .


تیم فوتبال تراکتورسازی با تساوی مقابل سایپا و به خاطر شکست نفت تهران مقابل ذوب آهن صدرنشین شد. 

هفته بیست و ششم لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام
داور: بیژن حیدری، کمک ها: علیرضا ایلدروم، محمد جواد مداح
اخطار: گردانی (13) از تراکتور، صادقی (28) از سایپا
اخراج: گردانی (93) از تراکتور

علیرضا بازدید : 197 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

 

در برنامه دیشب 90 ، ممبینی کارشناس داوری این برنامه پنالتی سپاهان را خطا تشخیص نداد. ممبینی گفت: من خطای بازیکن تراکتور بر روی بازیکن سپاهان نمی بینم و این نمی تواند پنالتی باشد.

 

عادل فردوسی پور هم گفت: این اشتباه فغانی می تواند روی قهرمانی لیگ تاثیر گذار باشد.

با این وجود تراکتور با اشتباه داور سه امتیاز مهم از دست داد.

ولی ما تراکتوری ها امیدمان به خداست و انشالله با همت بازیکنان و یاری هواداران پرشورمان در این فص با شایستگی قهرمان خواهیم شد .

علیرضا بازدید : 921 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (5)

در هفته 25 ، تیم تراکتور سازی با یک بازی حساب شده در یک قدمی صد جدول بود که با بدشانی در دقایق آخر مغلوب تیم سپاهان شد ، اگر داور پنالتی نمی گرفت ، اگر فرشاد احمد زاده تک به تک رو گل می کرد و ... ولی چه خوب و چه بد هفته 25 ام برای هواداران و تیم تراکتورسازی تمام شد .

در هفته 26 ام جام خلیج فارس روز پنج‌شنبه 27 فروردين تیم تراکتورسازی به مصاف تیم سایپا خواهد رفت و با توجه به بازی تیم نفت تهران در اصفهان مقابل تیم قدرت گرفته ذوب آهن و همچنین بازی سپاهان مقابل تیم پرسپولیس  در آزادی ، تیم تراکتور سازی این شانس را دارد که با برد مقابل سایپا و عدم نتیجه گیری تیم نفت تهران مقابل ذوب آهن اصفهان ، به صدر جدول برگردد .

برای تیم تراکتور آرزوی سربلندی و موفقیت و انشاالله در این فصل آرزوی قهرمانی تیم محبومان را داریم .

 

علیرضا بازدید : 204 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

تونی اولیویرا در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت:برنامه مسابقات و فشار بازی ها در این بازی برای ما مزاحمت ایجاد کرد و نگذاشت بازی خوبی انجام بدهیم.در این هفته ها بازی های زیادی داشتیم و سپاهان برنامه بازی راحت تری داشت.در نیمه دوم فرصت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.لازم است به سپاهان تبریک بگوییم.حالا این بازی با سپاهان تمام شد و باید برای مسابقه بعدی آماده شویم.

وی درباره عدم حضورش در نشست خبری روز گذشته گفت:دیروز یکی از بچه های شما به هتل آمد.من به هیچ کسی بی احترامی نکردم و به تمامی خبرنگاران احترام می گذارم.

این مساله با اعتراض خبرنگاران همراه بود که چرا تونی به نشست خبری روز گذشته نرفت.به همین دلیل،دقایقی در سالن کنفرانس تنش ایجاد شد.خبرنگاران اصفهانی گفتند که عدم حضور تونی در نشست شایسته خبرنگاران اصفهانی نبود.

نشست خبری سرمربی تراکتورسازی با هرج و مرج همراه شد.

او همراه با خبرنگاران به صورت همزمان صحبت می کردند و این مساله باعث شد پرسش های اصلی درباره بازی پرسیده نشود.

تونی خطاب به خبرنگاران گفت:من برای مردم اصفهان احترام زیادی قائل هستم و در همه نشست های خبری حضور پیدا کردم.سپاهان و ذوب آهن هم مورد احترام هستند.مقصر عدم حضور در جلسه دیروز من نبودم.پرواز ما ساعت 6:30 بعد از ظهر بود و نتوانستم به جلسه بیایم.من در تهران هم در کنفرانس شرکت کردم.آنجا دو سوال بیشتر از من نپرسیدند اما به احترام خبرنگاران رفتم.

 

علیرضا بازدید : 1376 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (7)

در حالی که دیدار دو تیم سپاهان و تراکتورسازی تبریز با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تبریزی در حال پیگیری بود، علیرضا فعانی صحنه درگیری پریرا برزیلی با سعید آقایی جوان را پنالتی تشخیص داد و با این تصمیم خیلی مشکوکی که گرفت باعث از هم پاشیده شدن بنیه تیم تراکتور سازی شد و شرایط باخت تیم تراکتورسازی را فراهم آورد .

با وجود این باخت هوادران تیم تراکتورسازی هنوز هم امید زیادی برای برپایی جشن قهرمانی در این فصل را دارند .

علیرضا بازدید : 202 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (1)

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه 2 بر تراکتورسازی را از پیش رو برداشت.

گل های سپاهان توسط نویدکیا و پریرا در مقابل تک گل ادینیو به ثمر رسید.

تراکتورسازی با این شکست شانس حضور در صدر جدول را از دست داد.

علیرضا بازدید : 167 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

 

امروز سنگربان سپاهان کار سخت وروز دشواری را برابر خط حمله تیم آذربایجانی وبه ویژه نفوذها و شوت های ادینهو خواهد داشت. فردا شهاب گردان باید بتواند ۹۰ دقیقه در برابر اشتهای سیری ناپذیر مهاجمان تراکتورسازی که مدعی قهرمانی است، مقاومت کند.

 شهاب گردان خود نیز معترف است که: تراکتور خط حمله قوی دارد و باید آنها را مهار کنیم.

شهاب گردان پیش از بازی با تراکتورسازی با بیان اینکه بعد از چند هفته که نتیجه نگرفتیم حالا که فرصت میزبانی داریم باید ۳ امتیاز را بگیریم در خصوص این دیدار حساس به “ورزش سه” گفت: در این بازی میزبان هستیم و می توانیم ۳امتیاز را بگیریم البته کار خیلی سختی داریم چون بازیکنان کلیدی را در برای این بازی نداریم. همه چیز دست خودمان است و باید از این فرصت استفاده کنیم.

او در مورد شرایط خودش هم گفت: بعد از چند هفته در ترکیب قرار می گیرم و نهایت تلاشم را می کنم تا انتظارات را برآورده کنم و هر کاری لازم باشد برای بسته نگه داشتن دروازه انجام می دهم. به هر حال از من از به عنوان بازیکن ذخیره استفاده شده. این شرایطی نیست که خودم راضی باشم اما آنطور هم نیست که نتوانم کنار بیایم. این فرصت را دارم خودم را نشان دهم و اگر خوب باشم می توانم جایگاهم را بدست را بیاورم. آمادگی هم جلوی بازی با تراکتور مشخص می شود.

علیرضا بازدید : 199 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

تونی اولیویرا هم غیبت احمد کامدار در بازی مقابل سپاهان را به علت مصدومیت تایید کرد.پیش از این گمانه زنی هایی در مورد مصدومیت این بازیکن در تمرینات تراکتورسازی قبل از سفر به اصفهان توسط رسانه ها صورت گرفته بود که با تایید تونی صحت این خبر تایید شد.پیش از کامدار غیبت سامان نریمان جهان و شاهین ثاقبی و شهریار شیروند مشخص شده بود.

علیرضا بازدید : 130 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

نفرات غایب سپاهان :

عقیلی ، خلعتبری ، احمدی و قائدی فر

نفرات جایگزین سپاهان :
نوید کیا ، حاج صفی ، گردان ، جواهیر سوکای ، لوسانو پریرا ، هنریک و…
————————–————————
نفرات غایب تراکتور:
شاهین ثاقبی ، سامان نریمان جهان ، احمد کامدار ، فردین عابدینی
نفرات جایگزین تراکتور :
سعید اقایی ، پور رحمت الله و …
————————–———————–
با این اوصاف ضعیف جلوه دادن سپاهان اشتباه می باشد.
همه آرزو داریم تراکتور فردا به پیروزی برسد ولی نه با ضعیف جلوه دادن سپاهان ، این تیم بهترین تیم داخل خانه بوده به همراه نفت تهران
با آرزوی بهترین نتیجه ممکن در بازی فردا
علیرضا بازدید : 145 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اخراج شد.

به گزارش کاپ، رحمان احمدی در دقیقه 49 دیدار مقابل صبا به دنبال یک خروج اشتباه ناچار شد توپ را در بیرون محوطه جریمه با دست کنترل کند که این مساله باعث اخراج وی و به میدان آمدن شهاب گردان به جای حسین پاپی شد.  

احمدی 44 روز قبل نیز در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن از زمین مسابقه اخراج شده بود و بازی هفته بیست و دوم تیم سپاهان مقابل ملوان را از دست داده بود.

به این ترتیب وی به دلیل اخراج مقابل صبا نمی تواند تیم سپاهان را در بازی روز یکشنبه، 23 فروردین، مقابل تراکتورسازی همراهی کند. 

علیرضا بازدید : 144 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

تراکتورسازی امروز از ساعت ۱۶ تمریناتش را به مدت دو ساعت برگزار کرد.

 

گردانی ، کیانی و احمدزاده با هماهنگی با باشگاه در این تمرین حضور داشتند و محمد ایران پوریان و کریمی به علت مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین کردند.

 

 

بازیکنانی که در بازی دیروز به میدان رفته بودند زودتر از بقیه تمرین را ترک کردند.

 

خبرنگاران در یک ساعت اول اجازه حضور در تمرین را نداشتند.

علیرضا بازدید : 124 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان از شعار های هواداران تراکتورسازی علیه اش، ابراز ناراحتی کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، "سید مهدی سیدصالحی" بعد از بازی با تراکتورسازی که به شکست سه بر صفر استقلال انجامید، گفت: یک سال برای تراکتور تلاش کردم، خون جگر خوردم و علی رغم مصدومیت برای این تیم بازی کردم و 20 گل هم به ثمر رساندم، جواب محبت من این نیست که علیه ام شعار داده شود، تراکتوری ها دلم را شکستند.

علیرضا بازدید : 101 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

تونی اولیویرا پس از پایان بازی تیمش برابر استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا وی تیم را متحول کرده یا رسول خطیبی که یک تیم خوب را تحویل وی داده بود، اظهار داشت:

در این فاصله زمانی که من به تیم ملحق شده ام 30 جلسه تمرینی انجام دادیم و برای تکمیل یک تیم و هماهنگی بازیکنان در یک هفته نمی توان به نتیجه دلخواه دست یافت. چیزی که ما از روز اول خواسته ایم همان هدفی است که به 3 سال قبل برمی گردد. من ایده های خودم را دارم و پس از انجام تمرینات مدل بازی تیم مشخص می شود. یادمان نرود خطیبی هم در اینجا زحمت کشیده است.

علیرضا بازدید : 106 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

سرمربی استقلال خوزستان گفت: تفکرات تراکتوری ها حرفه ای تر بود و ما باختیم. 

به گزارش کاپ، عبدالله ویسی پس از پایان بازی تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: بازی امروز تیم ما کاملا دور از تفکرمان بود و حرفی برای گفتن ندارم. در سوی مقابل تراکتورسازی از بد بودن ما نهایت استفاده را کرد و به پیروزی رسید و حتی می توانست با تعداد گل های بیشتر پیروز شود. ما امروز شایسته باخت بودیم و می گویم در 24 هفته سپری شده در لیگ تنها مسابقه ای بود که ما حتی یک موقعیت گل هم نتوانستیم روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

وی در این باره که علت افت استقلال خوزستان به خاطر تعطیلات بوده است، خاطرنشان کرد: این تعطیلات برای همه تیم ها بوده و نمی خواهم شکست تیمم را به گردن این تعطیلات بیندازم. اتفاقا تمرینات بسیار خوبی در یک هفته گذشته داشتیم و بازیکنان ما قبراق و سرحال در تمرینات حاضر شدند. از طرفی در تیم ملی هم نماینده ای نداشتیم که بخواهند بهانه بیاورند. باز هم می گویم تفکرات تراکتوری ها حرفه ای تر بود و ما باختیم. 

علیرضا بازدید : 106 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (1)

 

تراکتورسازی با ارائه یک بازی تهاجمی عیدی خوبی به هوادارانش داد و فشار خود را روی صدر جدول حفظ کرد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ورزشگاه: یادگار امام(ره)، تماشاگر: ۱۵هزار نفر

 

داور: محمدرضا اکبریان، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی،فرزاد بهرامی

اخطار: ثاقبی (۴۵)، میرهانی هاشمی (۶۰)، احمد امیرکامدار (۷۳) تراکتور، کولی‌بالی (۵۰) از استقلال خوزستان

علیرضا بازدید : 1202 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

کاوه رضایی زاده ۱۶ فروردین ۱۳۷۱ در گیلان غرب استان کرمانشاه بازیکن فوتبال اهلایران می‌باشد که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال سایپا البرز بازی می‌کند. او سابقه حضور درفولاد خوزستان را دارا می‌باشد. او همچنین سابقه بازی برای تمام رده های پایه تیم ملی ایران را دارد. رضایی آقای گل جام ملت های آسیا زیر ۱۶ ساله‌های ۲۰۰۸ است. 

علیرضا بازدید : 392 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

به گزارش تبریز بیدار ، سایت خبری ساکرلادوما که به پوشش اخبار فوتبال آفریقای جنوبی می پردازد، امروز در خبری اعلام کرد باشگاه کیزر چیفس، قهرمان آفریقای جنوبی خواهان . . .

 

علیرضا بازدید : 163 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، علی کریمی هنوز موضعی درباره آینده فوتبالی خود نگرفته است. عده ای معتقدند کریمی قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند اما در این میان باشگاه های متعددی برای جذب جادوگر سابق فوتبال ایران دست به کار شده اند.

علیرضا بازدید : 436 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (2)

 

 

در شرایطی که از یک ماه و شش روز دیگر، یعنی دهم مرداد 93 چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور آغاز خواهد شد، اکنون و در این فاصله زمانی توجه بسیاری از فوتبالدوستان به برزیل، محل برگزاری رقابت های جام جهانی است و کمتر هوادار فوتبالی در کشور به دنبال وضعیت تیم باشگاهی مورد علاقه خود است.

علیرضا بازدید : 238 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی در محل گفت‌وگوی خبرنگاران با بازیکنان و مربیان ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با برخی خبرنگاران درگیر شد.

خلعتبری که از سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه از تعویضش ناراحت شده بود، با عصبانیت به این خبرنگار گفت: این مسائل به شما ارتباطی ندارد. وظیفه‌تان این است که در میکسدزون از من درباره مسائل فنی بازی بپرسید و حواشی به شما ارتباطی ندارد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری‌اش با فرهاد پورغلامی، مربی تراکتورسازی اظهار داشت: در خصوص خطایی که لب خط به سود ما گرفته شد، آقای پورغلامی به داور اعتراض کرد و من گفتم: شما به کار داوری چه کاری دارید؟ داور درباره صحنه‌ها نظر می‌دهد. مگر ما به خطاهایی که به سود شما گرفته می‌شود اعتراض می‌کنیم؟!

علیرضا بازدید : 468 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

«علی دایی» شامگاه جمعه و پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری، افزود: قاضی این بازی اشتباهات عجیب و غریبی را مرتکب شد و در دقایقی از بازی سوت های تعجب برانگیز زد.

وی با بیان اینکه حداقل دو ضربه پنالتی به نفع پرسپولیس در این بازی گرفته نشد، اظهار کرد: علاوه بر این دو مورد، قاضی میدان خطاهای بی موردی را به نفع حریف اعلام کرد و جالب تر اینکه وقت اضافه 5 دقیقه ای نیمه دوم را در حالی که هنوز حداقل 40 ثانیه باقی مانده بود، سوت زده و پایان بازی را اعلام کرد.

علیرضا بازدید : 244 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

«مجید جلالی» شامگاه جمعه و پس ازپیروزی تیمش مقابل تیم پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران، افزود: بازی نخست و سنگینی را امروز با کسب سه امتیاز سپری کردیم و این پیروزی را مدیون کسانی هستیم که در سرما و گرما همراه ما بوده و تحت هیچ شرایطی دست از حمایت های عاشقانه خود از تراکتور سازی بر نمی دارند.

وی گفت: فدراسیون فوتبال به جای اینکه این تماشاگران را که باعث اقتدار و عظمت فوتبال ایران شده اند، تشویق کند جریمه کرده و همواره مورد تهدید قرار می گیرند که جای تاسف دارد.


علیرضا بازدید : 201 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل پرسپولیس انتخاب شد.

فرشید طالبی به عنوان بهترین بازیکن دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس انتخاب شد.
این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن تیم تراکتور سازی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 379
  • بازدید ماه : 379
  • بازدید سال : 27,038
  • بازدید کلی : 364,440
  • کدهای اختصاصی