loading...
آخرین اخبار باشگاه تراکتورسازی
علیرضا بازدید : 115 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

 

وی افزود: با تراکتور نایب قهرمان لیگ برتر شدم و فقط به خاطر مشکلات خانوادگی از این تیم جدا شدم و حتی بارها به خاطر این جدایی از هواداران تراکتور عذرخواهی کردم، سال قبل که با پرسپولیس به تبریز آمده بودم، هواداران تراکتور به من توهین کردند و در این بازی نیز بازهم به من بی احترامی شد، تراکتوری ها را به خدا محول می کنم.

 

سیدصالحی در خصوص درگیری با کامدار، گفت: یک سری بازیکنان هستند که اول فوتبالشان است و با این روند به جایی نمی رسند، یادم می آید در گذشته حتی نمی توانستیم بازیکن بزرگتر از خود را با اسم کوچک صدا کنیم، این ها یک سال تراکتور آمده اند و فکر می کنند بازیکن بزرگی هستند.

 

وی در خصوص بازی نیز بیان کرد: خوب بازی نکردیم و مستحق شکست بودیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن تیم تراکتور سازی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 563
  • بازدید ماه : 860
  • بازدید سال : 19,133
  • بازدید کلی : 356,535
  • کدهای اختصاصی